kask kask
Pytanie: 714
Dla linii znaczenia miejscowego i bocznic kolejowych wartość miarodajnego pochylenia podłużnego torów powinna wynosić:
Podpowiedź: art. 37.2.3
Akt prawny: [13] - ISAP; Zmiany
Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 10.09.1998 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budowle kolejowe i ich usytuowanie Dz.U.98.151.987 Zmiany: Dz.U.14.867 par.1

Specjalności: Zakres: dla K - znajomość całości przepisów, dla pozostałych - ogólna znajomość przedmiotu aktu prawnego wyłącznie w zakresie: Dział I - całość Dział II -rozdz. 1 i 2 Dział III-rozdz. 5,9, 10 (dla M tylko 9) Dział IV - rozdz. 4 i 8 Dział V - rozdz. 3 Dział VI - rozdz. 1,2,3 i 4 Dział VIII -całość
Źródło: baza haustechnik
Dodane przez specjalność: -
Dodane przez (nick): haustechnik

Wasze uwagi:
Nick: PB - data: 2019-05-08 21:54:15
Dz.U. 2014 poz. 867 21) § 37 otrzymuje brzmienie: „§ 37. Na liniach kolejowych powinno się stosować następujące wartości maksymalne pochylenia podłużnego: 1) w torach linii ruchu mieszanego lub towarowego – 12,5‰, 2) w torach linii przeznaczonych dla ruchu pasażerskiego – 25‰, 3) w torach przeznaczonych do postoju pojazdów kolejowych odłączonych od czynnego pojazdu trakcyjnego – 2,5‰, 4) w torach linii przebudowywanych – nie większe niż występujące przed przebudową albo zgodne z wymaganiami określonymi w pkt 1–3.”;
Odpowiedź:

Nick: Kvba - data: 2018-05-03 18:21:49
po nowelizacji znikło sformułowanie "miarodajne", pozostało tylko pochylenie podłużne dostosowane do TSI, 12,5 lub 25 promil zależne czy ruch mieszany czy tylko pasażerski
Odpowiedź:

Nick: Kvba - data: 2018-05-03 18:21:34
po nowelizacji znikło sformułowanie "miarodajne", pozostało tylko pochylenie podłużne dostosowane do TSI, 12,5 lub 25 promil zależne czy ruch mieszany czy tylko pasażerski
Odpowiedź:

Nick: JU - data: 2016-11-14 21:18:15
To pytanie obowiązuje tylko K - odpowiedź jest w rozdziale 6, Dział III
Odpowiedź:



Zgłoś
uwagi
Wpisz nr pytania Nick:  
enerpro © 2016