Pytania - tester
Pytanie: 714
Dla linii znaczenia miejscowego i bocznic kolejowych wartość miarodajnego pochylenia podłużnego torów powinna wynosić:
Podpowiedź: art. 37.2.3
Akt prawny: [13] -
ISAP;
ZmianyRozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 10.09.1998 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budowle kolejowe i ich usytuowanie
Dz.U.98.151.987
Zmiany: Dz.U.14.867 par.1
Specjalności: Zakres: dla K - znajomość całości przepisów, dla pozostałych - ogólna znajomość przedmiotu aktu prawnego wyłącznie w zakresie: Dział I - całość Dział II -rozdz. 1 i 2 Dział III-rozdz. 5,9, 10 (dla M tylko 9) Dział IV - rozdz. 4 i 8 Dział V - rozdz. 3 Dział VI - rozdz. 1,2,3 i 4 Dział VIII -całość
Źródło:
baza haustechnikDodane przez specjalność:
-Dodane przez (nick):
haustechnikWasze uwagi:Nick: PB - data: 2019-05-08 21:54:15
Dz.U. 2014 poz. 867
21) § 37 otrzymuje brzmienie:
„§ 37. Na liniach kolejowych powinno się stosować następujące wartości maksymalne pochylenia podłużnego:
1) w torach linii ruchu mieszanego lub towarowego – 12,5‰,
2) w torach linii przeznaczonych dla ruchu pasażerskiego – 25‰,
3) w torach przeznaczonych do postoju pojazdów kolejowych odłączonych od czynnego pojazdu trakcyjnego –
2,5‰,
4) w torach linii przebudowywanych – nie większe niż występujące przed przebudową albo zgodne z wymaganiami
określonymi w pkt 1–3.”;
Odpowiedź: Nick: Kvba - data: 2018-05-03 18:21:49
po nowelizacji znikło sformułowanie "miarodajne", pozostało tylko pochylenie podłużne dostosowane do TSI, 12,5 lub 25 promil zależne czy ruch mieszany czy tylko pasażerski
Odpowiedź: Nick: Kvba - data: 2018-05-03 18:21:34
po nowelizacji znikło sformułowanie "miarodajne", pozostało tylko pochylenie podłużne dostosowane do TSI, 12,5 lub 25 promil zależne czy ruch mieszany czy tylko pasażerski
Odpowiedź: Nick: JU - data: 2016-11-14 21:18:15
To pytanie obowiązuje tylko K - odpowiedź jest w rozdziale 6, Dział III
Odpowiedź: