kask kask
Pytanie: 1705
Niweletę drogi w obrębie przejazdu kolejowego i dojazdów do przejazdu należy projektować:
Podpowiedź: par.24 pkt 1
Akt prawny: [5] - ISAP; Zmiany
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 20.10.2015 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych oraz bocznic kolejowych z drogami i ich usytuowanie. Dz.U.15.1744

Specjalności: P,W,PO,WO, Zakres: dla specjalności D,M,K znajomość całości przepisów dla specjalności T,IS i IE - ogólna znajomość przedmiotu aktu prawnego
Źródło: baza haustechnik
Dodane przez specjalność: -
Dodane przez (nick): haustechnik

Wasze uwagi:
Nick: Vito - data: 2020-03-31 06:39:53
proszę o poprawienie treści odpowiedzi na: pochylenie podłużne jezdni na dojeździe do przejazdu kolejowo-drogowego nie przekraczało 2,5% na długości nie mniejszej niż 20 m, licząc od skrajnej szyny toru kolejowego"
Odpowiedź:

Nick: Arkadiusz - data: 2018-04-29 19:21:14
wszystkie odpowiedzi błędne. § 28. 1. Niweletę drogi w obrębie i na dojeździe do przejazdu kolejowo-drogowego projektuje się tak, aby pochylenie podłużne jezdni na dojeździe do przejazdu kolejowo-drogowego nie przekraczało 2,5% na długości nie mniejszej niż 20 m, licząc od skrajnej szyny toru kolejowego.
Odpowiedź:

Nick: Kurs - data: 2016-11-14 21:18:15
par. 28, 2.5%, na 20m od strony dojazdów.
Odpowiedź:



Zgłoś
uwagi
Wpisz nr pytania Nick:  
enerpro © 2016